Acımak - Reşat Nuri Güntekin - Kitap

*

Tahminimden çok daha iyi bir roman çıktı. Karakterler biraz fazla abartılmış ama her zaman insanların bir de kendilerinden hikayelerini duymakta fayda olduğuna inandığım için ben çok beğendim.


Bu devirde faydalı bir sosyal ağ nasıl olmalı sorusuna uzun bir süredir kafa yoruyordum, sanırım sorunun cevabını buldum. Umarım sizler de beğenirsiniz.
hedeflerimiz.app | Blog