Dili son derece ağır, o dönemde bu kadar uzun cümleler kurmak gerekiyormuş galiba. Onun dışında ilk çağdaş standartlarda Türk romanı olması nedeniyle herkes okumalı.
Bu devirde faydalı bir sosyal ağ nasıl olmalı sorusuna uzun bir süredir kafa yoruyordum, sanırım sorunun cevabını buldum. Umarım sizler de beğenirsiniz.